KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA ماجدي: يک ايراني به لاوره خط داده است

ماجدي: يک ايراني به لاوره خط داده است

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user9619/news/thumbnail/5847_orig_0.jpg

ميرشاد ماجدي درباره اعتراض هواداران استقلال به عملکرد اين تيم مقابل گسترش فولاد تبريز اظهار داشت: توقعات مردم بايد با داد و فرياد ما در نيم‌فصل برابر باشد. نتوانستيم دوران بدنسازي را کامل انجام دهيم. متاسفانه هيچکدام از هواداران ما اين مسئله را نمي‌بينند و يا نمي‌خواهند آن را ببينند.

به گزارش تسنيم ، وي با بيان اينکه «يک تيم نياز به بدنسازي ابتداي فصل دارد» افزود: صددرصد به شرايط خوب گذشته بازخواهيم گشت. هواداران بدانند با حداقل‌ها تا اينجاي کار پيش آمده‌ايم و با دست خالي در رتبه‌هاي بالا قرار گرفته‌ايم. بازيکنان تيم ما يا در اردوي تيم ملي حضور داشتند و يا مصدوم بودند که همين موضوع باعث شده بود تيم را به طور کامل در اختيار کادر فني نباشد. هواداران استقلال شرايط را درک کنند.

سرپرست استقلال با اشاره به پيام‌هايي که به او داده مي‌شود تصريح کرد: هواداران به من پيامک مي‌زنند که فلان بازيکن را جذب کنيم. ما 20 بازيکن داريم که اين بازيکنان بر اساس نياز تيم در جمع ما حضور دارند.

ماجدي در خصوص اظهارات گوران لاوره مبني بر اينکه امير قلعه‌نويي قصد داشته بخشي از قرارداد او را بگيرد تا به اين بازيکن بازي دهد، گفت: بحث قلعه‌نويي در مرحله دوم قرار دارد. لاوه کشور ما را به برده‌داري متهم کرده است. متاسفانه رسانه‌ها به جاي اينکه پيگير اين مسئله باشند که چرا لاوره ايران را به برده‌داري متهم کرده، به بحث قلعه‌نويي مي‌پردازند. چطور لاوره که تنها 3 ماه در ايران بوده،کشور ما به برده‌داري متهم کرده است؟

وي ادامه داد: چرا هيچکس پيگير اين مسئله نيست که او به کشور ما تهمت زده است؟ همه قلعه‌نويي را مي‌شناسند؛ او چه نيازي دارد که بخواهد بخشي از پول لاوره را بگيرد؟ ما بايد دنبال واقعيت‌ها باشيم. به نظرم متن مصاحبه لاوره ايرانيزه شده، يعني يک ايراني به او خط داده است.

سرپرست تيم استقلال در مورد اينکه لاوره گفته قلعه‌نويي از محبوبيت فرهاد مجيدي مي‌ترسيد، عنوان کرد: بايد کلاهمان را قاضي کنيم. فردي که تنها 3 ماه در ايران حضور داشته و يک ماه از اين 3 ماه را به حالت قهر در تمرينات حضور نداشته، چطور مي‌تواند اين مسائل را در ذهنش تداعي کند؟ اصلا لاوه در کشور خودش چه بازيکني به حساب مي‌آيد و چه تحصيلاتي دارد؟ او کشور ما را زير سوال برده است.

ماجدي درباره جلسه روز گذشته معاونان باشگاه خاطرنشان کرد:کساني که بيش از اين با باشگاه استقلال همکاري داشتند دوباره دعوت به همکاري شدند. در مجموع جلسه خوبي بود.

وي در خصوص شايعه درگيري لفظي علي فتح‌الله‌زاده با يکي از معاونانش گفت: ما اصلا جر و بحثي نداشتيم و تنها با هم صحبت کرديم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: میرشاد ماجدی, گوران لاوره, یک ایرانی به لاوره خط داده است, امیر قلعه نوعی, برده داری در ایران, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )